p.o. Prezes Agencji Badań Medycznych ogłasza nabór na stanowisko: specjalista ds. organizacji eventów w Agencji Badań Medycznych - nierozstrzygnięty
18/ABM/2021
Agencja Badań Medycznych - siedziba: ul. Stanisława Moniuszki 1 A, 00-014 Warszawa
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba etatów: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
ROLA W ZESPOLE:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę procesu planowania, przygotowania oraz realizacji wydarzeń Agencji Badań Medycznych oraz budowanie wizerunku instytucji.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- kompleksowe planowanie, przygotowanie oraz koordynacja działań w zakresie organizacji wydarzeń własnych o charakterze stacjonarnym, digitalowym i hybrydowym;
- nawiązywanie relacji i bieżąca współpraca z podmiotami z otoczenia Agencji w ramach realizacji projektów: eksperci, badacze, wykonawcy, przedstawiciele mediów, etc.;
- koordynacja udziału przedstawicieli Agencji w wydarzeniach zewnętrznych (weryfikacja i dobór wydarzeń, ustalenia dotyczące charakteru i tematyki wystąpień oraz warunków uczestnictwa, koordynacja wyjazdów służbowych);
- przygotowanie dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych i Regulaminem wewnętrznym Agencji oraz udział w procesie weryfikacji i wyboru Wykonawców w celu organizacji konferencji, eventów, wydarzeń;
- tworzenie i realizacja strategii marketingowych Agencji, w tym negocjacje warunków współpracy;
- prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych;
- administrowanie treściami na stronach internetowych Agencji;
- odpowiedzialność za realizowanie zadania w ramach projektu/ odpowiedzialność za projekt;
- budowanie wizerunku Agencji;
- przygotowywanie propozycji wydarzeń oraz działań marketingowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: politologia/ dziennikarstwo/ marketing/ PR/ zarządzanie);
- doświadczenie min. 2 lata w organizacji eventów, konferencji, wydarzeń;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych lub w administracji publicznej;
- doświadczenie w organizacji wydarzeń na platformach internetowych typu Zoom, Teams;
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów w zakresie organizacji eventów, konferencji, wydarzeń;
- praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań m.in.: ustalenie szacunkowej wartości zamówienia, udział w przygotowaniu zapytań ofertowych, ustalanie kryteriów wyboru wykonawcy;
- umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie;
- umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi działami;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji międzyludzkich;
- umiejętność biegłej obsługi komputera w środowisku Windows (Microsoft Word, Excel, Power Point) oraz poruszania się w Internecie;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- dobra organizacja pracy, skrupulatność, dbałość o szczegóły;
- umiejętność redagowania tekstów tzw. „lekkość pióra”;
- pomysłowość, inicjatywa;
- umiejętności negocjacyjne;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie w prowadzeniu projektów konferencyjnych z zakresu ochrony zdrowia;
- doświadczenie w organizacji eventów i konferencji powyżej 300 osób;
- umiejętność tworzenia szczegółowych kosztorysów do projektów i ich rozliczania;
- doświadczenie we współpracy z ekspertami i mediami z dziedziny ochrony zdrowia;
- posiadanie prawa jazdy kategorii B;
- mile widziane umiejętności graficzne.
CO OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w szybko rozwijającej się, młodej organizacji;
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczania;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- Dofinasowanie do wypoczynku oraz do zakupu okularów korekcyjnych lub soczewek;
- Praca w zespole profesjonalistów, dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem;
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej;
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- Przyjazne warunki pracy i miła atmosfera pracy;
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy;
WYMAGANE DOKUMENTY:
Podpisany podpisem kwalifikowanym lub skan własnoręcznie podpisanego życiorysu kandydata wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu w terminie do dnia 15 czerwca 2021 r. na adres mailowy: rekrutacja@abm.gov.pl.
W tytule wiadomości proszę wpisać „Specjalista ds. organizacji eventów 18/ABM/2021”
INNE INFORMACJE:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Życiorysy osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami odbędzie się online.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informujemy, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencja Badań Medycznych, przy ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@abm.gov.pl.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracy w Agencji Badań Medycznych.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych są przepisy prawa pracy: art. 22[1] oraz par. 3 Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10.12.2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO., natomiast inne dane nie wymagane przepisami prawa, przekazane w dokumentach, na podstawie zgody art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, tj. do momentu zakończenia rekrutacji.
- Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane przez nas podmiotom, które obsługują systemy teleinformatyczne Administratora oraz udostępniające narzędzia teleinformatyczne (m.in. usługi hostingu, usługi w chmurze), kurierskie czy zajmujące się niszczeniem dokumentacji.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
- Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym czasie.
- Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie Państwa danych w zakresie wynikającym z art.22[1] kodeksu pracy jest obowiązkowe, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej, o ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.
Jeżeli w życiorysie zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO (szczególne kategorie danych osobowych), konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Zgoda może przyjąć poniższe brzmienie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO które zostały zawarte w życiorysie oraz załączonych do niego dokumentach przez Agencję Badań Medycznych w celu mojego udziału w procesie rekrutacyjnym.