p.o. Prezes Agencji Badań Medycznych ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista ds. archiwizacji i zarządzania dokumentacją w Agencji Badań Medycznych - rozstrzygnięty
16/ABM/2021
Agencja Badań Medycznych - siedziba: ul. Stanisława Moniuszki 1 A, 00-014 Warszawa
Wymiar etatu: pełny
Liczba etatów: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację spraw związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego w Agencji Badań Medycznych.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- udział w pracach związanych z tworzeniem archiwum zakładowego;
- przygotowanie do archiwizacji dokumentacji przejmowanej z poszczególnych komórek organizacyjnych Agencji Badań Medycznych;
- prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego – spisu z natury, spisów zdawczo-odbiorczych;
- udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji archiwum zakładowego;
- inicjowanie brakowania oraz brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
- współudział w prowadzeniu działalności szkoleniowej i instruktażowej pracowników Agencji Badań Medycznych w zakresie stosowania aktów wewnętrznych dotyczących archiwizacji dokumentów;
- bieżąca aktualizacja wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących archiwizacji;
- wykonywanie bieżących poleceń przełożonego – Kierownika Działu Administracyjnego oraz innych zadań zleconych przez kierownictwo Agencji Badań Medycznych związanych z zarządzaniem dokumentacją oraz prowadzeniem archiwum zakładowego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie minimum średnie i ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia;
- 2-letnie udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
- posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z archiwistyką w administracji publicznej;
- umiejętność pracy w zespole;
- wysoka kultura osobista;
- poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- znajomość aktów prawnych określających zasady postępowania z dokumentacją, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;
- znajomość ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o Agencji Badań Medycznych.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- wykształcenie wyższe ze specjalizacją archiwalną lub inne wyższe i ukończone studia podyplomowe w zakresie archiwistyki lub kurs archiwalny II stopnia;
- bardzo dużym atutem będzie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu lub zakładaniu archiwum;
- mile widziane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych;
- doświadczenie w obsłudze systemu teleinformatycznego do elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego.
CO OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w szybko rozwijającej się, młodej organizacji,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczania,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”),
- dofinasowanie do wypoczynku oraz do zakupu okularów korekcyjnych lub soczewek,
- praca w zespole profesjonalistów, dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- przyjazne warunki pracy i miła atmosfera pracy,
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
WYMAGANE DOKUMENTY:
Podpisane podpisem kwalifikowanym lub skan własnoręcznie podpisanych: życiorysu kandydata oraz oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Oświadczenie może być zawarte w życiorysie kandydata w następujący sposób:
Niniejszym oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie, korzystam z pełni praw publicznych oraz nie jestem skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
......................................................
Podpis kandydata do pracy
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu w terminie do dnia 4 czerwca 2021 r. na adres mailowy: rekrutacja@abm.gov.pl.
W tytule wiadomości proszę wpisać „Specjalista ds. archiwizacji i zarządzania dokumentacją 16/ABM/2021”
INNE INFORMACJE:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
- Oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informujemy, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencja Badań Medycznych, przy ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@abm.gov.pl.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracy w Agencji Badań Medycznych.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych są przepisy prawa pracy: art. 22[1] oraz par. 3 Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10.12.2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO., natomiast inne dane nie wymagane przepisami prawa, przekazane w dokumentach, na podstawie zgody art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, tj. do momentu zakończenia rekrutacji.
- Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane przez nas podmiotom, które obsługują systemy teleinformatyczne Administratora oraz udostępniające narzędzia teleinformatyczne (m.in. usługi hostingu, usługi w chmurze), kurierskie czy zajmujące się niszczeniem dokumentacji.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
- Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym czasie.
- Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie Państwa danych w zakresie wynikającym z art.22[1] kodeksu pracy jest obowiązkowe, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej, o ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.
Jeżeli w życiorysie zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO (szczególne kategorie danych osobowych), konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Zgoda może przyjąć poniższe brzmienie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO które zostały zawarte w życiorysie oraz załączonych do niego dokumentach przez Agencję Badań Medycznych w celu mojego udziału w procesie rekrutacyjnym.