p.o. Prezes Agencji Badań Medycznych ogłasza nabór na stanowisko:asystent/ka ds. administracyjno-organizacyjnych w Agencji Badań Medycznych - rozstrzygnięty
14/ABM/2021
Agencja Badań Medycznych - siedziba: ul. Stanisława Moniuszki 1 A, 00-014 Warszawa
Wymiar etatu: pełny
Liczba etatów: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku instytucji poprzez zapewnienie prawidłowego obiegu podstawowych informacji między pracownikami i interesariuszami zewnętrznymi.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- obsługa punktu kancelaryjnego, w tym prowadzenie dziennika korespondencji oraz administrowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (zarówno w wersji papierowej jak i w formie elektronicznej) w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
- obsługa centrali telefonicznej - udzielanie ogólnych informacji w języku polskim i angielskim interesantom w celu zapewnienia właściwej obsługi osób kontaktujących się z Agencją Badań Medycznych,
- bieżąca obsługa recepcyjna oraz obsługa spotkań służbowych w Agencji Badań Medycznych,
- współpraca z urzędem pocztowym i firmami kurierskimi,
- administrowanie dokumentacją archiwalną i niearchiwalną,
- administrowanie salami konferencyjnymi (rezerwacja, obsługa sal przed/po spotkaniu),
- wsparcie administracyjne dla pracowników Biura Agencji,
- dbanie o wygląd strefy recepcyjnej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie: średnie,
- udokumentowane 2– letnie doświadczenie na stanowisku asystenta/ki w instytucji zatrudniającej powyżej 100 osób,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność poprawnego i klarownego formułowania wypowiedzi w mowie i w piśmie,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,
- umiejętność poszukiwania informacji,
- rzetelność,
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
- dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel,
- orientacja na klienta/interesanta,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista,
- poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
- umiejętność porozumiewania się z petentami w języku angielskim,
- znajomość ustawy o Agencji Badań Medycznych.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- wysoko cenione będzie posiadanie minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku w jednostce sektora finansów publicznych,
- doświadczenie w obsłudze systemu teleinformatycznego do elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego,
- znajomość obsługi elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP,
- mile widziane posiadanie aktualnego profilu zaufanego,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
CO OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w szybko rozwijającej się, młodej organizacji,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczania,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”),
- dofinasowanie do wypoczynku oraz do zakupu okularów korekcyjnych lub soczewek,
- praca w zespole profesjonalistów, dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- przyjazne warunki pracy i miła atmosfera pracy,
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
WYMAGANE DOKUMENTY:
Podpisane podpisem kwalifikowanym lub skan własnoręcznie podpisanych: życiorysu kandydata oraz oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Jeżeli w życiorysie zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO (szczególne kategorie danych osobowych), konieczne będzie złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie szczególnych danych osobowych. Zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Oświadczenie może być zawarte w życiorysie kandydata w następujący sposób:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, które zostały zawarte w życiorysie w celu mojego udziału w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Agencję Badań Medycznych.
......................................................
Podpis kandydata do pracy
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu w terminie do dnia 2 czerwca 2021 r. na adres mailowy: rekrutacja@abm.gov.pl.
W tytule wiadomości proszę wpisać „Asystent/ka ds. administracyjno-organizacyjnych 14/ABM/2021”.
INNE INFORMACJE:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
- Oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami odbędzie się online.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informujemy, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencja Badań Medycznych, przy ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@abm.gov.pl.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracy w Agencji Badań Medycznych.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych są przepisy prawa pracy: art. 22[1] oraz par. 3 Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10.12.2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO., natomiast inne dane nie wymagane przepisami prawa, przekazane w dokumentach, na podstawie zgody art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, tj. do momentu zakończenia rekrutacji.
- Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane przez nas podmiotom, które obsługują systemy teleinformatyczne Administratora oraz udostępniające narzędzia teleinformatyczne (m.in. usługi hostingu, usługi w chmurze), kurierskie czy zajmujące się niszczeniem dokumentacji.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
- Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym czasie.
- Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie Państwa danych w zakresie wynikającym z art.22[1] kodeksu pracy jest obowiązkowe, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej, o ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.