p. o. Prezes Agencji Badań Medycznych ogłasza nabór na stanowisko: specjalisty/starszego specjalisty/głównego specjalisty ds. kontroli w Dziale Kontroli w Wydziale Finansowania Projektów - rozstrzygnięty
1/ABM/2021
- współuczestniczenie w kontrolach projektów w celu weryfikacji rzeczywistej realizacji projektu oraz faktycznego postępu rzeczowego projektu;
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z przeprowadzaną kontrolą tj. zawiadomienia realizatorów projektów o zamiarze przeprowadzenia kontroli, opracowanie upoważnienia do kontroli oraz przygotowanie pozostałej dokumentacji niezbędnej do rzetelnego przeprowadzenia kontroli;
- współuczestniczenie w opracowywaniu protokołów pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli;
- analiza zastrzeżeń zgłaszanych do ustaleń z kontroli oraz monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych przez jednostki kontrolowane;
- gromadzenie i archiwizacja wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją procedury kontroli, w szczególności potwierdzającej stwierdzone podczas kontroli uchybienia czy nieprawidłowości;
- identyfikowanie oraz klasyfikowanie uchybień/nieprawidłowości wykrytych podczas kontroli realizowanych projektów;
- gromadzenie informacji o wynikach swojej pracy w dedykowanych systemach informatycznych Agencji Badań Medycznych;
- współpraca w przygotowaniu Rocznego Planu Kontroli w oparciu o przeprowadzoną analizę ryzyka wyboru projektów do kontroli;
- reprezentowanie urzędu na zewnątrz poprzez uczestnictwo, jako członek Zespołu kontrolującego, w kontrolach realizatorów projektów finansowanych przez ABM
- stanowisko wiąże się z częstymi wyjazdami służbowymi.
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe (w przypadku aplikowania na stanowisko specjalisty), 3-letnie doświadczenie zawodowe (w przypadku aplikowania na stanowisko starszego specjalisty) lub 5-letnie doświadczenie zawodowe (w przypadku aplikowanie na stanowisko głównego specjalisty);
- doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy związanym z kontrolą projektów finansowanych ze środków publicznych w tym kontrolą zamówień publicznych (1 roku w przypadku aplikowania na stanowisko specjalisty, 2 lata w przypadku stanowiska starszego specjalisty, 3 lata w przypadku stanowiska głównego specjalisty);
- znajomość powszechnie uznawanych standardów i metod kontroli;
- znajomość ustawy o Agencji Badań Medycznych;
- znajomość przepisów z zakresu: rachunkowości, finansów publicznych, zamówień publicznych oraz tematyki związanej z udzielaniem pomocy publicznej;
- wiedza w zakresie funkcjonowania systemu ochrony zdrowia;
- znajomość zagadnień związanych z badaniami klinicznymi i dobrą praktyką kliniczną;
- znajomość ustawy Prawo farmaceutyczne;
- znajomość zagadnień rejestracyjnych badań klinicznych
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- wysokie umiejętności analityczne;
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz szybkiego reagowania na pojawiające się trudności;
- skrupulatność i dokładność;
- wysokie umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole.
- studia podyplomowe z zakresu kontroli i/lub audytu;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- pozytywne nastawienie do wykonywanej pracy;
- kreatywność, zaangażowanie i chęć rozwoju.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w szybko rozwijającej się, młodej organizacji;
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczania;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
- dofinasowanie do wypoczynku oraz do zakupu okularów korekcyjnych lub soczewek;
- praca w zespole profesjonalistów, dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem;
- elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej;
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- przyjazne warunki pracy i miła atmosfera pracy;
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Skan własnoręcznie podpisanego życiorysu kandydata. Jeżeli w życiorysie zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO (szczególne kategorie danych osobowych), konieczne będzie złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie szczególnych danych osobowych. Zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Oświadczenie może być zawarte w życiorysie kandydata w następujący sposób:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, które zostały zawarte w życiorysie w celu mojego udziału w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Agencję Badań Medycznych.
.......................................................
Podpis kandydata do pracy- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Życiorysy osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informujemy, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencja Badań Medycznych, przy ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@abm.gov.pl.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracy w Agencji Badań Medycznych.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych są przepisy prawa pracy: art. 22[1] oraz par. 3 Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10.12.2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO., natomiast inne dane nie wymagane przepisami prawa, przekazane w dokumentach, na podstawie zgody art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, tj. do momentu zakończenia rekrutacji.
- Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione przez nas podmiotom, które obsługują systemy teleinformatyczne Administratora oraz udostępniające narzędzia teleinformatyczne (m.in. usługi hostingu, usługi w chmurze), świadczące usługi kurierskie, szkoleniowe czy zajmujące się niszczeniem dokumentacji.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
- Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym czasie.
- Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie Państwa danych w zakresie wynikającym z art.22[1] kodeksu pracy jest obowiązkowe, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej, o ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.