Prezes Agencji Badań Medycznych ogłasza nabór na stanowisko: młodszy specjalista/ specjalista ds. obsługi kontroli w Biurze Agencji w Agencji Badań Medycznych - NIEROZSTRZYGNĘTY
5/ABM/2022
Agencja Badań Medycznych - siedziba: ul. Stanisława Moniuszki 1 A, 00-014 Warszawa
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba etatów: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
ROLA W ZESPOLE:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za prowadzenie spraw związanych z obsługą i przebiegiem kontroli zewnętrznych oraz za wsparcie realizacji zadań związanych z kontrolą zarządczą i zarządzaniem ryzykiem w Agencji Badań Medycznych.
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
- Zapewnienie obsługi organizacyjnej i koordynacja przebiegu kontroli zewnętrznych w Agencji, w tym w szczególności:
- rejestrowanie informacji o kontrolach zewnętrznych w Agencji;
- bieżąca współpraca i komunikacja z organami kontrolującymi;
- redagowanie odpowiedzi, zestawień, zastrzeżeń, wniosków i informacji itp. do zapytań oraz wystąpień pokontrolnych zewnętrznych organów kontroli, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Agencji;
- weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów i zestawień przygotowanych przez komórki organizacyjne Agencji na potrzeby przekazania ich podmiotom kontrolującym;
- monitorowanie realizacji wydanych zaleceń pokontrolnych;
- Zapewnienie obsługi organizacyjnej kontroli zarządczej w Agencji, w tym w szczególności
- koordynacja przebiegu procedury kontroli zarządczej (samoocena, oświadczenia itd.);
- przygotowywanie diagnozy o stanie kontroli zarządczej w Agencji;
- opracowywanie projektów instrukcji i regulaminów w zakresie kontroli zarządczej;
- Wspieranie procesu zarządzania ryzykiem, w szczególności monitorowanie działań podejmowanych przez właścicieli ryzyk i informowanie kierownictwa Agencji o stanie tych działań.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z prowadzeniem kontroli lub obsługą kontroli zewnętrznych w jednostkach sektora finansów publicznych lub administracji państwowej, samorządowej
lub
- wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne, prawnicze, ekonomiczne) i co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z prowadzeniem kontroli lub obsługą kontroli zewnętrznych w jednostkach sektora finansów publicznych lub administracji państwowej, samorządowej
- znajomość zagadnień z zakresu praktycznego stosowania prawa dotyczącego trybu prowadzenia kontroli przez organy kontroli zewnętrznych (np. NIK)
- znajomość procesu kontroli organów zewnętrznych m.in.: NIK
- samodzielność w planowaniu i realizacji zadań oraz zdolności organizacyjne;
- zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania
- umiejętność syntetycznego formułowania myśli i redagowania złożonych tekstów
- komunikatywność i wysoka kultura osobista istotna w bieżącej współpracy z organami kontroli i komórkami organizacyjnymi Agencji
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
- rzetelność i skrupulatność w realizacji powierzonych zadań, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
- znajomość zagadnień organizacji i funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft 365 (w szczególności Word, Excel, PowerPoint)
WYMAGANIA DODATKOWE:
- ukończone studia podyplomowe z zakresu kontroli lub audytu
- szkolenia potwierdzone certyfikatem/zaświadczeniem z zakresu kontroli i audytu
- znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
- doświadczenie w zakresie procesu kontroli zarządczej, zarządzania ryzykiem
CO OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w szybko rozwijającej się, młodej organizacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczania
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
- Dofinasowanie do wypoczynku oraz do zakupu okularów korekcyjnych
- Praca w zespole profesjonalistów, dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem
- Wsparcie przełożonych i współpracowników
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Kafeterię benefitową
- Przyjazne warunki pracy i miła atmosfera pracy
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy
WYMAGANE DOKUMENTY:
Życiorys podpisany podpisem kwalifikowalnym lub skan życiorysu podpisany własnoręcznie.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu w terminie do dnia 31.01.2022 r. na adres mailowy: rekrutacja@abm.gov.pl.
W tytule wiadomości proszę wpisać „5/ABM/2022”
INNE INFORMACJE:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Życiorysy osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informujemy, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencja Badań Medycznych, przy ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@abm.gov.pl.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracy w Agencji Badań Medycznych.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych są przepisy prawa pracy: art. 22[1] oraz par. 3 Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10.12.2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO., natomiast inne dane nie wymagane przepisami prawa, przekazane w dokumentach, na podstawie zgody art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, tj. do momentu zakończenia rekrutacji.
- Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione przez nas podmiotom, które obsługują systemy teleinformatyczne Administratora oraz udostępniające narzędzia teleinformatyczne (m.in. usługi hostingu, usługi w chmurze), kurierskie, szkoleniowe czy zajmujące się niszczeniem dokumentacji.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
- Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym czasie.
- Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie Państwa danych w zakresie wynikającym z art.22[1] kodeksu pracy jest obowiązkowe, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej, o ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.
Jeżeli w życiorysie zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych osobowych - np. dane dotyczące zdrowia, pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne), konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Zgoda może przyjąć poniższe brzmienie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO które zostały zawarte w życiorysie oraz załączonych do niego dokumentach przez Agencję Badań Medycznych w celu mojego udziału w procesie rekrutacyjnym.