Program konferencji online
9:30-9:40 |
Otwarcie konferencji |
9:40-10:10 |
Ewolucja rynku badań klinicznych w Polsce. Od powołania Agencji Badań Medycznych do dziś |
10:10-10:20 |
Przerwa |
10:20-11:20 |
Zwiększenie dostępności do leczenia cukrzycy typu 2 lekami nowej generacji - ewaluacja projektów diabetologicznych Wystąpienie: dr hab. med., mgr ekon. Maciej Niewada, prezes Zarządu HealthQuest Dyskusja: |
11:20-11:30 |
Przerwa |
11:30-12:30 |
Krajowy Plan Odbudowy, czyli w jaki sposób Agencja Badań Medycznych inwestuje środki europejskie w rozwój ekosystemu badań klinicznych i potencjału badawczo-rozwojowego w obszarze biomedycznym Wystąpienie: Ireneusz Staroń, zastępca prezesa ds. finansowania badań, Agencja Badań Medycznych
|
12:30-12:40 |
Przerwa |
12:40-13:40 |
Krajowe Centrum Bioetyki. Nowy standard w etyce badań medycznych Wystąpienie: Monika Trawińska, dyrektor Krajowego Centrum Bioetyki, Agencja Badań Medycznych
|
13:40-13:50 |
Przerwa |
13:50-14:50 |
Wzmocnienie kompetencji polskich kadr medycznych. Rola Agencji Badań Medycznych w kształtowaniu liderów nauki Dyskusja: |
14:50-15:00 |
Przerwa |
15:00-15:30 |
Perspektywy na przyszłość Wystąpienie: dr inż. Zuzanna Nowak-Życzyńska, dyrektor Wydziału Nauki i Ewaluacji, Agencja Badań Medycznych |
15:30 |
Sesja pytań i zakończenie konferencji |
Agencja Badań Medycznych, organizator konferencji, w związku z realizacją swojego zadania publicznego jakim jest upowszechnianie efektów o zrealizowanych projektach m. in. poprzez prowadzenie dokumentacji o organizowanych wydarzeniach oraz przekazywanie wiadomości o nich do środowiska związanego z ochroną zdrowia, informuje, że podczas konferencji, będzie prowadzona na żywo transmisja wideo oraz będą wykonywane, za pośrednictwem wyznaczonej osoby/osób, w jej trakcie zdjęcia. Wizerunek uczestników umieszczony na zdjęciach może zostać rozpowszechniony na stronach internetowych należących do Agencji oraz na profilach Agencji na portalach społecznościowych Facebook, YouTube, Instagram oraz LinkedIn.
Osoby, które nie wyrażają zgody na utrwalenie ich wizerunku proszone są o zgłoszenie tego faktu bezpośrednio fotografowi lub organizatorowi. Dalsze uczestniczenie w konferencji bez powyższego zgłoszenia, organizator traktuje jako wyraźne działanie potwierdzające zezwolenia na przetwarzanie wizerunku.
Więcej informacji znajduje się pod adresem https://abm.gov.pl/polityka-prywatnosci/.