Program konferencji
| 10:00-10:10 |
Otwarcie konferencji, powitanie gości |
| 10:10-10:25 | Wystąpienie Jolanta Sobierańska-Grenda, Minister Zdrowia |
| 10:25- 10:55 | Rozwój ekosystemu badań klinicznych i wsparcie potencjału badawczo- rozwojowego dzięki wsparciu z Krajowego Planu Odbudowy. Jak Agencja Badań Medycznych inwestuje środki z KPO w obszarze biomedycznym? – podsumowanie prof. dr hab. n. med. Wojciech Fendler, prezes Agencji Badań Medycznych |
| 10:55-11:15 | Wystąpienie online Wykorzystanie danych medycznych w praktyce badań klinicznych: przejrzystość, infrastruktura i regulacje The use of medical data in clinical research practice: transparency, infrastructure, and regulations Prof. Ben Goldacre BA MA MSc MBBS MRCPsych MBE, Director, Bennett Institute for Applied Data Science, Professorial Fellow, Jesus College, Bennett Professor of Evidence-Based Medicine, Nuffield Dept of Primary Care Health Sciences |
| 11:15-11:45 |
Przerwa |
| 11:45-12:45 |
PANEL 1. Wystąpienie |
| 12:45-14:00 |
Przerwa |
| 14:00-15:00 |
PANEL 2. Decentralizacja i cyfrowe innowacje w badaniach klinicznych. Jak zmienia się rola pacjenta w ocenie efektów terapii
|
| 15:00-15:30 | PANEL 3. Perspektywy na przyszłość. Plan działalności Agencji Badań Medycznych na 2026 rok Plan działalności Agencji Badań Medycznych na 2026 rok dr inż. Zuzanna Nowak-Życzyńska, dyrektor Wydziału Nauki i Ewaluacji, Agencja Badań Medycznych |
| 15:30 |
|

Agencja Badań Medycznych, organizator konferencji, w związku z realizacją swojego zadania publicznego jakim jest upowszechnianie efektów o zrealizowanych projektach m. in. poprzez prowadzenie dokumentacji o organizowanych wydarzeniach oraz przekazywanie wiadomości o nich do środowiska związanego z ochroną zdrowia, informuje, że podczas konferencji, będzie prowadzona na żywo transmisja wideo oraz będą wykonywane, za pośrednictwem wyznaczonej osoby/osób, w jej trakcie zdjęcia. Wizerunek uczestników umieszczony na zdjęciach może zostać rozpowszechniony na stronach internetowych należących do Agencji oraz na profilach Agencji na portalach społecznościowych Facebook, YouTube, Instagram oraz LinkedIn.
Osoby, które nie wyrażają zgody na utrwalenie ich wizerunku proszone są o zgłoszenie tego faktu bezpośrednio fotografowi lub organizatorowi. Dalsze uczestniczenie w konferencji bez powyższego zgłoszenia, organizator traktuje jako wyraźne działanie potwierdzające zezwolenia na przetwarzanie wizerunku.
Więcej informacji znajduje się pod adresem https://abm.gov.pl/polityka-prywatnosci/.
