Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

p.o. Prezes Agencji Badań Medycznych ogłasza nabór na stanowisko: Radca prawny - Compliance Officer w Agencji Badań Medycznych - rozstrzygnięty

10/ABM/2021

Agencja Badań Medycznych - siedziba: ul. Stanisława Moniuszki 1 A, 00-014 Warszawa

Wymiar etatu: 1/1

Liczba stanowisk: 1

Miejsce pracy: Warszawa

ROLA W ZESPOLE:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za świadczenie obsługi prawnej w zakresie legislacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności w Dziale Prawnym Agencji Badań Medycznych.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • opiniowanie lub sporządzanie projektów aktów prawnych i wewnętrznych aktów normatywnych organizacji;
  • tworzenie dokumentacji z zakresu compliance (procedury dotyczące etyki, zapobiegania mobbingowi, zarządzania konfliktem interesów, ochrony sygnalistów);
  • monitoring legislacyjny;
  • przeprowadzanie przeglądów zgodności;
  • współtworzenie i współprowadzenie szkoleń dla pracowników w obszarze zarządzania zgodnością;
  • sporządzanie opinii i analiz prawnych;
  • koordynowanie wewnętrznej i zewnętrznej sprawozdawczości z funkcjonowania kontroli zarządczej
  • wsparcie w procesie zarządzania ryzykiem w organizacji;
  • wykonywanie innych zadań z zakresu obsługi prawnej Agencji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  •  wyższe prawnicze;
  • wykształcenietytuł radcy prawnego;
  • co najmniej 5- letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze świadczeniem pomocy prawnej (formułowanie opinii prawnych, tworzenie i opiniowanie wewnętrznych aktów normatywnych);
  • co najmniej 2- letnie doświadczenie w realizacji zadań w obszarze compliance lub audytu wewnętrznego lub kontroli zarządczej;
  • umiejętność biegłej obsługi komputera w środowisku Windows oraz Systemów Informacji Prawnej (Lex, Legalis);
  • umiejętność skutecznej komunikacji;
  • zdolność do formułowania jasnych rekomendacji;
  • samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji;
  • myślenie analityczne;
  • umiejętność pracy wielozadaniowej;
  • bardzo dobre zdolności organizacyjne;
  • przejawianie inicjatywy;
  • terminowość i skrupulatność.

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej dla organów administracji publicznej, agencji wykonawczych, państwowych osób prawnych;
  • doświadczenie w tworzeniu i opiniowaniu pod względem prawno-legislacyjnym projektów ustaw, rozporządzeń i innych aktów prawnych.

CO OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w szybko rozwijającej się, młodej organizacji
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczania
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • Dofinasowanie do wypoczynku oraz do zakupu okularów korekcyjnych lub soczewek
  • Praca w zespole profesjonalistów, dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Przyjazne warunki pracy i miła atmosfera pracy
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy

WYMAGANE DOKUMENTY:

Podpisane podpisem kwalifikowanym lub skan własnoręcznie podpisanych: życiorysu kandydata oraz oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Oświadczenie może być zawarte w życiorysie kandydata w następujący sposób:


Niniejszym oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie, korzystam z pełni praw publicznych oraz nie jestem skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
                      .......................................................
                Podpis kandydata do pracy

Jeżeli w życiorysie zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO (szczególne kategorie danych osobowych), konieczne będzie złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie szczególnych danych osobowych. Zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie. 


Oświadczenie może być zawarte w życiorysie kandydata w następujący sposób:
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, które zostały zawarte w życiorysie w celu mojego udziału w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Agencję Badań Medycznych.
                       ......................................................
                  Podpis kandydata do pracy

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu w terminie do dnia 14 maja 2021 r. roku na adres mailowy: rekrutacja@abm.gov.pl.

W tytule wiadomości proszę wpisać „Radca prawny  10/ABM/2021”

INNE INFORMACJE:

  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Życiorysy osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informujemy, iż:

  • Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencja Badań Medycznych, przy ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
  • Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@abm.gov.pl.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracy w Agencji Badań Medycznych.
  • Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych są przepisy prawa pracy: art. 22[1] oraz par. 3 Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10.12.2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO., natomiast inne dane nie wymagane przepisami prawa, przekazane w dokumentach, na podstawie zgody art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, tj. do momentu zakończenia rekrutacji.
  • Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione przez nas podmiotom, które obsługują systemy teleinformatyczne Administratora oraz udostępniające narzędzia teleinformatyczne (m.in. usługi hostingu, usługi w chmurze), kurierskie, szkoleniowe czy zajmujące się niszczeniem dokumentacji.
  • Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
  • Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym czasie.
  • Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie Państwa danych w zakresie wynikającym z art.22[1] kodeksu pracy jest obowiązkowe, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.
  • Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej, o ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.

 

 

Opcje strony

do góry