Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

p.o. Prezes Agencji Badań Medycznych ogłasza nabór na stanowisko: Główny specjalista ds. finansowych w Agencji Badań Medycznych - rozstrzygnięty

7/ABM/2021

Agencja Badań Medycznych - siedziba: ul. Stanisława Moniuszki 1 A, 00-014 Warszawa

Wymiar etatu: pełny etat

Liczba etatów: 1

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

ROLA W ZESPOLE:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z budżetowaniem i finansami w Agencji Badań Medycznych.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Koordynuje prace związane ze sporządzeniem oraz dokonywaniem zmian w planie finansowym.
  • Kontroluje pod względem finansowym wnioski o zaciągnięcie zobowiązania oraz zawierane umowy w zakresie zgodności z planem finansowym.
  • Przygotowuje bieżące analizy wykorzystania środków na wynagrodzenia oraz inne bieżące i okresowe raporty, analizy i ocenę przebiegu wykonania i zaangażowania w  ramach planu finansowego.
  • Przygotowuje wnioski o dokonanie zmian w planie finansowym, wnioski o  uruchomienie rezerw celowych oraz wnioski o zapewnienie finansowania zadań.
  • Opracowuje kwartalne informacje w zakresie planu finansowego.
  • Przygotowuje roczny harmonogram wydatków i zapotrzebowanie na środki finansowe.
  • Monitoruje windykację należności
  • Opracowuje wewnętrzne procedury w zakresie procesów realizowanych przez Dział księgowości.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  1. Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub ukończone studia podyplomowe o profilu ekonomicznym
  2. Doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie budżetowania
  3. Przeszkolenie z zakresu budżetu zadaniowego i rachunkowości
  4. Znajomość zasad opracowywania Wieloletnich Planów Finansowych oraz planu finansowego w układzie zadaniowym
  5. Znajomość aktów prawnych: ustawa o finansach publicznych, ustawa o  rachunkowości, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw
  6. Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
  7. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  8. Korzystanie z pełni praw publicznych
  9. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  10. Komunikatywność
  11. Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
  12. Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem
  13. Odporność na stres
  14. Myślenie analityczne
  15. Umiejętność rozwiązywania problemów
  16. Orientacja na klienta

WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Wykształcenie: wyższe w zakresie rachunkowości.
  2. Doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w komórkach zajmujących się obsługą finansową.

CO OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w szybko rozwijającej się, młodej organizacji
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczania
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • Dofinasowanie do wypoczynku oraz do zakupu okularów korekcyjnych lub soczewek
  • Praca w zespole profesjonalistów, dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Przyjazne warunki pracy i miła atmosfera pracy
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy

WYMAGANE DOKUMENTY:

Podpisane podpisem kwalifikowanym lub skan własnoręcznie podpisanych: życiorysu kandydataoraz oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Oświadczenie może być zawarte w życiorysie kandydata w następujący sposób:

Niniejszym oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie, korzystam z pełni praw publicznych oraz nie jestem skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


.......................................................

                Podpis kandydata do pracy

Jeżeli w życiorysie zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO (szczególne kategorie danych osobowych), konieczne będzie złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie szczególnych danych osobowych. Zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie. 

Oświadczenie może być zawarte w życiorysie kandydata w następujący sposób:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, które zostały zawarte w życiorysie w celu mojego udziału w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Agencję Badań Medycznych.

.......................................................

                Podpis kandydata do pracy

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu w terminie do dnia 15 kwietnia 2021 r. roku na adres mailowy: rekrutacja@abm.gov.pl.

W tytule wiadomości proszę wpisać „Główny specjalista ds. finansowych 7/ABM/2021

INNE INFORMACJE:

  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Życiorysy osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami odbędzie się online.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informujemy, iż:

  • Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencja Badań Medycznych, przy ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
  • Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@abm.gov.pl.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracy w Agencji Badań Medycznych.
  • Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych są przepisy prawa pracy: art. 22[1] oraz par. 3 Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10.12.2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO., natomiast inne dane nie wymagane przepisami prawa, przekazane w dokumentach, na podstawie zgody art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, tj. do momentu zakończenia rekrutacji.
  • Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione przez nas podmiotom, które obsługują systemy teleinformatyczne Administratora oraz udostępniające Administratorowi narzędzia teleinformatyczne (m.in. usługi hostingu, usługi w chmurze), świadczące usługi kurierskie, szkoleniowe czy zajmujące się niszczeniem dokumentacji.
  • Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
  • Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym czasie.
  • Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie Państwa danych w zakresie wynikającym z art.22[1] kodeksu pracy jest obowiązkowe, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.
  • Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej, o ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.

Opcje strony

do góry